portinindunyasi

Şubat 26, 2011

Kıl-tüy-kürk-2..A bi de biraz çocukluk anısı :)

Merabayınn..

Postsuz günümüz geçmesin,aman sabahlar olmasın gençler 😀
Bizden geçti artık,yaşlandık
Sizlere olmasın sabahlar 😀
O bu değil de ben çocukken de çok uyurdum hocam yaaa
O zamanlar tabi böyle sabahçı-öğleci akımı çoğunluktaydık
Apartmandaki arkadaşlarımla da hep ters öğünlere düşerdik
Bi yıl onlar sabahçıysa,diğer yıl ben sabahçıydım..
Böyle birbirimizin yollarını gözler dururduk..
Gözlerimiz yanaklarımızda kalırdı o derece sevgili  okuyucu 😀
İğrenme hareketleri filan yapma
Ne o öyle göz hareketleri filan 😀
Hiç sana yakışıyor mu?
Evet sana sana 😀
Neyse işte efendim ben öğleci olduğum vakitlerde bu arkadaşlar sabahleyin okula gidip derslerini bitirdikleri için akşamına yolda beni beklerlerdi
Neyse efendim ben gelirdim ama hemen gitmezdim yanlarına
Neymiş efendim 2 saat uyuyacakmışım
Vay arkadaş hanımefendideki kaprise bakar mısınız?
Az dalga geçmezlerdi benimle güzellik uykusu mu bilmem ne?
Tabi güzellik uykusu akıllım ne sandın?
Şimdiki halimi o zamanlar uyuduğum uykularıma borçluyum :D:D
Yoksa pek sevgili ilkokul aşkım-şimdiki pek pek sevgilim olur kendisi aynı zamanda :D-o kadar peşinden koşmama rağmen tee o zamanlar yüz verirdi
Yok efendim demek ki o uykular işe yaramış 😀
Hayır sabahçı olduğum zaman da ikindi uykularım vardı
Haha bi süre anneme anne ben kaylule uykusu uyuyorum derdim(Kaylule uykusu=Peygamber efendimiz geceleri ibadet edebilmek için ‘öğle’ vakti 1 saat uyurmuş)
Hayır benim ki ikindi vakti ki babaannem çok kızardı-deli olacaksın derdi-bi de bi saat filan uyumazdım rahat 2-3 saat uyurdum 😀
Neyse efendim annaaaaa konu nerden nereye geldi yine arkadaş
Bu okuduklarınız yani benim konudan konuya sıçrama şeklim sadece yazıda bu kadar
Bi de konuşunca
Hay bin bereket çeneme 😀
Efendim yarım bıraktığım bir çok adet kürklü dosyamdan görsellerim vardı onu huzurlarınıza sunup çekileceğimdir
İyi seyirler
Kovalasın sizi yedi cüceler 😀

Ayaklar çok tatlı duruyor 🙂

Renk uyumu filan çok hoş bence

Ayakları ayı postu giyilmiş gibi gösteren bu çizmelerden ‘ö’ geldi sevgili ünlülerimiz,haberiniz olsun

1990’lu yıllardan kalmış gibi değil mi? :)))

Laciverti güzel 🙂

Ahhhh tüylü şeylere duyulan aşkı anlatan görsel 😀

Bilemedim ki şimdi 😀

Çok cool yaa

Burada favorim fiyonk 😀

Salaş ve hoş 🙂

İdare eder 🙂

Kırmızının aynısı sanırım ama daha hoş görünüyor

Soldaki benim olur musun?

Baştan aşağı kıl tüy kürk 😀

Böyle gelinlik yada abiye üstüne atılan kürklere bayılıyorummmmmmmm
Aşk yaşıyorum resmen
Sırf bunun için kışın evlencem işte 😀

2 Yorum »

  1. Merhaba

    Blogcu arkadaslarıma ozel hedıye kampanyama beklerım 🙂

    Sevgıler..
    Pınar

    http://pinarlamoda.blogspot.com/2011/02/blogculara-ozel-hediye.html

    Yorum tarafından Pınar — Şubat 27, 2011 @ 10:05 | Cevapla

  2. Geldimmmm bile 🙂

    Yorum tarafından Porti — Şubat 27, 2011 @ 12:15 | Cevapla


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Yorum bırakın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.